Störung der Dlbase

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
  • Hallo all,

momentan gibt es Störung bei meinem Provider, wann die Dlbase wieder online ist kann ich leider nicht sagen.

mfg rockbaer

Ergänzung:

sie scheint wieder erreichbar zu sein. Es kann aber passieren das sie nochmal gestört ist, da die Serverstörung wohl noch nicht komplett behoben ist.
    Ich melde mich wieder wenn ich sicher bin das alles wieder läuft.

EEP15 Patch 3 (User/Dev) / HN15 Dev / diverse Tools von verschiedenen Programmierern

--PC-- AMD Athlon FX 4100, 16GB DDR3 , Geforce GTX 760 4GB Phantom, 6 TB HDD, 256GB SSD, 1x 21" Monitor 1x 24" Monitor

• Hallo all,

wie es schneit ist die Störung behoben, habe keine weitere Rückmeldung von meinem Provider erhalten.

mfg Rockbaer

EEP15 Patch 3 (User/Dev) / HN15 Dev / diverse Tools von verschiedenen Programmierern

--PC-- AMD Athlon FX 4100, 16GB DDR3 , Geforce GTX 760 4GB Phantom, 6 TB HDD, 256GB SSD, 1x 21" Monitor 1x 24" Monitor

• Hallo Götz,

da haste mal wieder meine Tippfehler gefunden.

gruß rockbaer

:thumbsup: