Fertige Kreuzung

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
  • Hallo zusammen,

ich habe mir mal verschiedene Kreuzungen geladen und installiert.

z.B. #5107_Einmündung T Stadt West oder #5103_Kreuzung X Stadt West.

Da sind Ampeln schon integriert.

Kann ich diese Schaltungen irgendwie beeinflussen oder ist das nicht möglich?

Intel(R) Core i7 CPU, 950@3.07 GHz, 16 GB RAM, GeForce GTX1060 6GB, Windows 10 Pro, 64 Bit. EEP13

• Hallo Jogi

Du kannst diese Kreuzungen und Einmündungen mittels Weichenkontaktpunkten Steuern.

mit freundlichem Gruß :aa_1: wubl

Windows 10 - 64 Bit - 8,0 GB Speicher

2 - AMD A6 - 6400 K - APU - HD Graphics

NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti

EEP 4 - 14.1 Exp.

• Alternativ kannst du in den Objekteigenschaften eine Zeit vorgeben. Dann schalten diese Kreuzungen automatisch in dem von dir vorgegebenen Takt. (Die eingegebene Zeit ist die Gesamtzeit für einen Zyklus, wenn ich mich recht erinnere)

Hanlon's Razor:

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."