EEP Französische Version

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
  • Hello, Craig,

Thanks for your feedback, it's good for motivation! :aa_1:

My priority is French, but I do not forget my English friends and I continue to develop the site in the three languages which are German, English and French.

I am in the process of completing the complete translation of the LUA manual into English. I will add the latest features of plugin 1 for EEP14.1.

I will keep you informed via the newsletter of the availability of the documents as soon as they are ready.

Thank you and see you soon. Sincerely :aq_1:

========================================================

Hallo, Craig,

Danke für Ihre Rückkehr, es ist gut für die Motivation! :aa_1:

Meine Priorität ist Französisch, aber ich vergesse nicht meine englischen Freunde und ich entwickle die Seite in den drei Sprachen Deutsch, Englisch und Französisch weiter.

Ich bin dabei, die komplette Übersetzung des LUA-Handbuchs ins Englische fertigzustellen. Ich werde die neuesten Funktionen von Plugin 1 für EEP14.1 hinzufügen.

Ich werde Sie per Newsletter über die Verfügbarkeit der Dokumente informieren, sobald diese fertig sind.

Danke und bis bald. Mit freundlichen Grüßen :aq_1:

=========================================================

Bonjour Craig,

Merci pour votre retour, c'est bon pour la motivation ! :aa_1:

Ma priorité est le français, mais je n'oublie pas mes amis anglais et je continue à développer le site dans les trois langues qui sont l'Allemand, l'anglais et le français.

Justement, je suis en train de terminer la traduction intégrale du manuel LUA en anglais. Je vais y ajouter les toutes dernières fonctions du plugin 1 pour EEP14.1.

Je vous tiendrai au courant via la newletter de la disponibilité des documents dès que ceux-ci seront prêts.

Merci et à bientôt. Cordialement :aq_1:

• Guten Morgen, allerseits,

Heute, auf der Speisekarte, habe ich einige Informationen zu teilen.

1) Ich habe das Lua-Handbuch auf Französisch korrigiert (Inkonsistenz in einer Funktion). Sie kann von der Adresse in meiner Signatur im Bereich Bibliothek und Ressourcen heruntergeladen werden.

2) Speziell für unsere englischen Freunde, da ich mehrere Anfragen hatte, ist das LUA-Handbuch in Englisch jetzt im selben Abschnitt verfügbar UND ich habe die EEP-Schnittstellendatei in Englisch hinzugefügt (ich habe einige Sätze übersetzt, die in der Originaldatei auf Deutsch geblieben waren).

3) Wenn Sie über die neuesten Updates und Veröffentlichungen auf meiner Seite auf dem Laufenden gehalten werden möchten, abonnieren Sie bitte den Newsletter!

Der nächste Schritt ist die Aktualisierung mehrerer Dateien mit dem Erscheinen von Plugin 1 für EEP 14.1.

Die aktualisierten Dateien sind die der Schnittstelle, des EEP-Handbuchs und des Lua-Handbuchs in Englisch und Französisch.

Ich danke Ihnen und wünsche Ihnen einen schönen Tag!

Mit freundlichen Grüßen :aq_1:

Domi

Postscriptum: Geduld für Home-Nos, ich arbeite im Schatten....:ae_1:

===========================================================

Good morning, everybody,

Today, on the menu, I have some information to share.

1) I corrected the Lua manual in French (inconsistency in a function). It can be downloaded from the address in my signature in the Library and Resources section.

2) More especially for our English friends since I had several requests, the LUA manual in English is now available in the same section AND I added the EEP interface file in English (I translated in passing some sentences that had remained in German in the original file).

3) If you want to be kept up to date with the latest updates and publications on my site, please subscribe to the newsletter!

The next step is the update of several files with the arrival of plugin 1 for EEP 14.1.

The updated files will be those of the interface, the EEP manual and the Lua manual in English and French.

I thank you and wish you a pleasant day!

Sincerely :aq_1:

Domi

Postscriptum: Patience for Home-Nos, I work in the shadows... :ae_1:

===========================================================

Bonjour tout le monde,

Aujourd'hui, au menu, j'ai quelques informations à communiquer.

1) J'ai corrigé le manuel Lua en français (incohérence dans une fonction). Il est téléchargeable à l'adresse figurant dans ma signature dans la rubrique Bibliothèque et ressources.

2) Plus spécialement pour nos amis Anglais vu que j'ai eu plusieurs demandes, Le manuel LUA en Anglais est désormais disponible dans la même section ET j'ai rajouté le fichier de l'interface EEP en anglais (j'ai traduit au passage quelques phrases qui étaient restées en Allemand dans le fichier d'origine).

3) Si vous voulez être tenu au courant des dernières mises à jour et parutions sur mon site, Merci de vous inscrire à la newletter !

La prochaine étape est la mise à jour de plusieurs fichiers avec l'arrivée du plugin 1 pour EEP 14.1.

Les fichiers mis à jour seront ceux de l'interface, du manuel EEP et du manuel Lua en anglais et en français.

Je vous remercie et vous souhaite une agréable journée !

Cordialement :aq_1:

Domi

Postscriptum : Patience pour le Home-Nos, je travaille dans l'ombre...:ae_1:

• Guten Abend,

Ich habe auf meiner Seite das PDF-Handbuch von Plugin 1 ins Französische übersetzt sowie die eep-Interface-Datei mit den neuen Funktionen des Plugins zur Verfügung gestellt.

Dieses Wochenende wird das Plugin-Handbuch in englischer Sprache verfügbar sein.

Dann werde ich das LUA-Handbuch für die englische und französische Version aktualisieren.

Wenn Sie an Updates interessiert sind, abonnieren Sie den Newsletter, um über kommende Ausgaben informiert zu werden.

Mit freundlichen Grüßen :aq_1:

Domi
    ====================================================================================

Good evening,

I have made available on my site the pdf manual of plugin 1 translated into French as well as the eep interface file including the new features of the plugin.

This weekend, the plugin manual will be available in English.

Then I will update the LUA manual for the English and French versions.

For those interested about updates, subscribe to the Newsletter to be informed of upcoming issues.

Sincerely :aq_1:

Domi

====================================================================================

Bonsoir ,

J'ai mis à disposition sur mon site le manuel au format pdf du plugin 1 traduit en français ainsi que le fichier de l'interface eep incluant les nouvelles fonctionnalités du plugin.

En fin de semaine, le manuel du plugin sera disponible en anglais.

Ensuite je mettrai le manuel LUA à jour pour la version Anglaise et française.

Pour les personnes intéressées au sujet des mises à jour, inscrivez vous à la Newsletter pour être informé des prochaines parutions.

Cordialement :aq_1:

Domi