!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
  • Hallo Götz,

wird es heute Abend eine Sendung von Dir geben?

Frage eigentlich nur damit ich mich darauf einstellen kann!

Bitte nicht böse verstehen!

Mfg Bernhard

CPU = AMD A8 - 7600 Radeon R7, 10Compute Cores 4C + 6G 3,10GHz/RAM = 32 Gb/Grakik = NVIDIA GEFORCE GTX 1050Ti 4Gb/Motherboard = Asus A88X Gamer/SSD 1 = 240 Gb Windows 7 Pro 64 Bit nur Betriebssystem/SSD 2 = 240 Gb EEP und andere Programme/EEP 6.1 nur zum konvertieren/EEP 12 Expert / Update 1 / PlugIn 1/EEP 12 Expert / Update 1 / PlugIn 1/EEP 13 Expert
    EEP 14.1 Expert/alle Update und Plugin 1/Tauschmanager/Modellkatalog/Modellkonverter 1.4/Bilder-Scanner/Modell-Explorer

• Bitte nicht böse verstehen!

Gewiss nicht, Bernhard.

Gut, dass du fragst. Ich bin noch unsicher. Vielleicht mache ich heute eine kurze Sendung zu Lua ...

I don't know half of you half as well as I should like

And I like less than half of you half as well as you deserve.

Bilbo Baggins an seinem einundelfzigsten Geburtstag

• Dann kannst du ja vielleicht was zu meinem Verzögerungsproblem sagen.

Es grüßt aus dem Hohen Westerwald

Michael

Intel Core i7 i7-6700K (3,4 GHz) 8 GB Speicher

Nvidia GeForce GTX970

Windows® 10 Home Premium 64bit

EEP 6, EEP11, EEP13 mit Plugin 1 + 2, EEP14 mit Plugin 1, Modellkatalog, HomeNos 13, Tauschmanager

• Bier steht kalt, der Kalender morgen früh ist frei, ich freue mich auf den Abend :)

EEP-Version: 14.4

Rechner: Apple MacBook Pro 2016 13" // Intel i5-6360U 2,0GHz // 8,00GB RAM