Binnenschiff-Theodor (Schuber) mit Schubleichter von 1964

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
  • PS Rollipit  

Bitte vielleicht Versenkbare Flagge, so das Shiffe nicht notvendich Deutsch ist. Dann kann ich Bilder meiner Häfen zeigen, ohne dass mein Vater fragt, ob "wir wieder von Deutschen invadieren wurden...." ;-) LOL

Denn

Win 10 Home 64bit - i5 6600K CPU 3,5GHz - 32Gb Ram - NVIDIA GeForce 1060 6Gb

EEP 13 Expert (ENG Steam edition) Update2 - EEP 14 Expert (DE Trend edition)

EEP Bodentextur-Tool, EEP TSPCalc, EEP Texture Multiplier, EEP Model Multiplier,

EEP Model Files Converter, EEP HomeNOS13, Blender v2.78b, Adobe Photoshop

• Das sieht wirklich einsame Spitze aus. Und das enzigste was da blinken wird sind meine Augen, und ob die blöde Tafel nun blinkt oder nicht ist doch wirklich ................. (das Wort schreibe ich nicht)

Danke Brummbaerchen. :be_1: für Deine objektive Betrachtung.

Gruß Rollipit

Win10 ,64 Bit , Intel i7 Core 4.20GHz, Board ASUS Maximus Hero, 16 GB Ram ,Geforce GTX 660 Ti, DirectX 11,
    HomeNos 14 Dev. ,User EEP 14 Patch2_64 , EEP 14 _Patch2_ Dev. 64

• Genau ...

denn wenn Brummbaerchens Augen in der richtigen Frequenz blinken,

sieht er das Blinken gar nicht !!! :bo_1::ao_1:

:aq_1:

Intel i3-540 3,2GHz 8GB, RAID10, HD 6570 1GB, W7/64 Prof., EEP 6-6.1, 10-14, HN13, MK, TM, "Schiefe Ebene 6 + 8", "Bahn2000"

• Und das enzigste was da blinken wird sind meine Augen, und ob die blöde Tafel nun blinkt oder nicht ist doch wirklich ................. (das Wort schreibe ich nicht)

wirklich ... Wurst! Wollteste doch schreiben....oder?:aq_1:

An manchen Tagen trete ich nicht ins Fettnäpfchen.

Ich falle in die Friteuse!:aq_1:

• PS: Dieser text wird von Deepl übersetzt werden - und obwohl viele hier drin denken, dass es ein nahezu perfektes Werkzeug ist, wurde ich schon einige Male missverstanden - dank Deepl. Wenn Sie also durch irgendetwas beleidigt oder wütend werden, was Deepl übersetzt, denken Sie bitte daran, dass ich nie versuche, irgendjemanden in meinem Leben zu beleidigen - und schon gar nicht hier drin.

Übersetzt mit http://www.DeepL.com/Translator

TransEuropa :aq_1:

Hallo Dennis! Ich habe mal das was Du geschrieben hast in Babylon übersetzt (von Deutsch in Dänisch)

Jeg tror din model meget "smash bashing" og ikke har nogen små ageings og kritik. Det er helt super! For alle: to ting, som jeg anser for at være et godt yderligere tanker i en modellering fase, før jeg synes alt for mange detaljer. 1: Dette forum er meget speciel, og fyldt med kyndige, relativt gamle mænd altid kan finde nogle fejl i hver model. Men med alle detaljer om alle designer må ønske er opfyldt, anlægsfasen vil formentlig blive udvidet betydeligt. Så hvad du ønsker? Et flot stykke vej med mange forskellige modeller eller en detaljeret rute med kun 8-12 skibe? Hvis du er i tvivl om, hvad dine spor i løbet af et øjeblik, kaste et blik på de mest betagende power freak's Marnlar. Der er masser af små detaljer fejl, men den mangfoldighed af modeller, der skaber de mest fantastiske numre som helhed. 2: Hvis du er helt uenig med mig i punkt 1, så bør du huske på dette. Du er fra Danmark. Ligesom alle de andre her har du tendens til at bygge spor fra din egen "baghave". Hvis du bygger eller Saxkøbing Nyborg, Hillerød, Amager, prøv at forestil dig, hvor risikoen for fejl disse ruter er? Der er DB, DR, öbb og DRG (dvs. jeg bruger KPEV post vogne som danske MO-Lok, blot i nærheden af nogle danske). Når jeg ser på disse diskussioner, får mig til at trække på smilebåndet og tænke. Sync-fase af et blinkende lys, skal du beslutte, om du vil købe en model? Men selv om mit råd til folk er at tænke, før den kritik, jeg ved, at det ikke sker på et bredere plan. Så mit råd til designerne. Måske skulle vi designe en faseopdeling med en tydelig Disclaimer Start-tråd, der siger, at kun en del af virkeligheden kan forvente, og kun et udvalgt antal anmeldelser er fulgt. VG Dennis PS: Denne tekst vil blive oversat af Deepl - og selv om mange her mener, at det er et perfekt værktøj, havde jeg et par gange at jeg misforstået - takket være Deepl. Så hvis du er fornærmet over noget eller bliver vrede, hvad deepl oversat, husk at jeg aldrig prøver at fornærme nogen i mit liv - og slet ikke herinde.

Ich hoffe das Babylon keine Fehler gemacht hat! Und ich finde auch das Rollipit eine "smashbashing fantastic" hervorragende Arbeit geleistet hat!

Gruß aus Düsseldorf!:be_1:

Karl-Heinz J.:az_1:

An manchen Tagen trete ich nicht ins Fettnäpfchen.

Ich falle in die Friteuse!:aq_1:

• Hi,

Meldung, habe fertig :ap_1: und warte nur noch auf eine Information.

Hier mal 2 Bildchen mit neuen Anker.

Gruß Rollipit

Win10 ,64 Bit , Intel i7 Core 4.20GHz, Board ASUS Maximus Hero, 16 GB Ram ,Geforce GTX 660 Ti, DirectX 11,
    HomeNos 14 Dev. ,User EEP 14 Patch2_64 , EEP 14 _Patch2_ Dev. 64