Patch 3 zu EEP 16

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
  • Hallo Joachim Ela


    Ich mußte damals aber auch etwas dafür zahlen, um mit der Software arbeiten und spielen zu können.


    = durch meine "Steuern" habe ich auch meinen Arbeitsplatz finanziert !! Man kann es so sehen oder so. Ein "Kaffeetrinker" war ich nicht. Aber ich "liebte" oft die Software. :as_1:  :ae_1:


    VG Jürgen


    PS:

    Einen Unterschied gibt es = wir mußten damit arbeiten, mit EEP16 kann man, muss aber nicht !