Eisenbahnromantik um 14 Uhr 15 SWR

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
  • Hallo

heute in Eisenbahnromanik SWR

14.15 Schiefe Ebene

14.45 Windbergbahn

LG Heinz

von EEP 2 bis EEP 15, HomNos5, HomNos8, HomNos13, TexMapper 8, NOS_TexturCalc, etc.

EEP 15

Meine Modelle sind ausschließlich mit HomNos 5 - 13 gebaut, an eine Veröffentlichung ist nicht gedacht.

Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
    Intel Core i5-2320 CPU @ 3.00GHz
    NVIDIA GeForce GT 530
  • Danke für den Tipp. Die Windbergbahn ist vor meiner Nase und die haben abundzu auch Besuchstag. Termine unter:

Die Windbergbahn – Sächsische Semmeringbahn®

Win 10, 64 Bit, AMD Ryzen7 2700X 3,7Ghz , 32 GB RAM ,Nvidia RTX 2060, HD-Monitor:bg_1:. EEEP14, EP15 mit Plugin 1, EEP16 bald arbeitsfähig (hoffentlich)
    Es ist wahr, ich sitze nur noch bei EEP, ganz schlimm !!! Bin aber nicht traurig. :ap_1:
    Profilbild: Schleizer Bw auf Dresdner Dampfloktreffen

The post was edited 1 time, last by icke: Aus 1 mach 2 und Link eingefügt ().

• Post by Oldice ().

This post was deleted by icke: Erledigt ().