Unbekannter Bahnhof

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
In the case of pictures that are attached to the article, the source must also be stated. This also applies to your own pictures, which were taken by you. Pictures without source information will be deleted!
  • Hallo

    Mal eine Frage: bei dem Angebot " Gleispapier" steht im Hintergrund ein Kopfbahnhof der mir Gefällt und den möchte ich gern einbauen. Leiter habe ich im Shop bei den Bahnhöfen dieses Model nicht gefunden weis jemand wo dieses Model zu finden ist

    es grüßt euch Kranich

    EEP16 Exp. Windows 10 prof. 64 bit
    CPU i5 4 x 3,1Ghz.

    Gamepat Logitech F310

    Grafik. Gigabyte NVIDIA GTX 1060 6GB
    16 GB RAM
    Samsung 27" Cuvert Monitor


    Der Ärger frißt nur dich, nie den Anlass

  • Den wird es auch warscheinlich nicht geben. Denn PW1 kann ja bekanntlich nicht mehr daran arbeiten.

    Und ob jemand seine Modelle übernommen hat, ist auch nicht geklärt. Leider :aj_1:


    :bg_1:


    PS: Das währe schon ein mega Denkmal sowohl für Paul als auch für den Anhalter Bahnhof gewesen.

    Gruß

    Uwe

    :aq_1:

    _______________

    EEP 6.1 classik / EEP 15.1 Patch 2 PlugIn 1 / EEP 16.4 Patch 2 PlugIn 1/2/3/4

    EEP MK, HNos 15.0 + 16.0 DEV, Blender 2.79b, Substance Painter, GIMP 2.10
    Win 10 x64 Pro , Version 20H2, Desktop, i7-8700K, Asus Z370 PRO, Nvidia GTX 1060 6GB, 32GB
    Win 10 x64 Pro, Version 20H2, Laptop, i7-8750H (6x4,1GHz), Nvidia GTX 1060M 6GB, 32GB
    Bei allen PCs Virenscanner G-DATA

    The post was edited 1 time, last by Mctotty (UG3) ().

  • Ich danke euch für die schnellen Antworten vielleicht kommt er ja doch eines Tages

    Kranich

    EEP16 Exp. Windows 10 prof. 64 bit
    CPU i5 4 x 3,1Ghz.

    Gamepat Logitech F310

    Grafik. Gigabyte NVIDIA GTX 1060 6GB
    16 GB RAM
    Samsung 27" Cuvert Monitor


    Der Ärger frißt nur dich, nie den Anlass