Darstellung Weiche diagonal rechts

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
In the case of pictures that are attached to the article, the source must also be stated. This also applies to your own pictures, which were taken by you. Pictures without source information will be deleted!
  • @RaylerHallo Ray,

    habe ich da ein update verpasst? Als vor gefühlten Ewigkeiten das SpDrS60 erschien, gab es bei dem Element kleine Schwierigkeiten mit der Ausrichtung. Du schriebst damals, dass bei dem Element der Rand nicht ausgearbeitet sei und du das bei Gelegenheit korrigieren würdest. Bin gerade dabei, ein neues Pult zu erstellen und habe den Eindruck, bei mir ist das Element noch so wie früher. Fehlt mir da ein update, oder ist das noch nicht behoben?

    Viele Grüße
    Berthold



  • Hallo Ray,

    ich hab die gleiche Frage wie Berthold und außerdem noch, wie weit ist denn die Fahrstraßensteuerung gediehen? Man hat lange nichts gehört von Dir...

    Gruß Little

    Bin nur noch lesendes Mitglied... (meistens:aa_1:)