EEP vrienden uit Nederland / EEP Freunde aus den Niederlanden

Achte bitte darauf, dass Du mit deinem Thema bzw. mit deiner Frage im richtigen Bereich bist.
Die Bereiche sind: Einstellungen im Forum, EEP aktuell ab EEP7 , Splines, Rollmaterialien, Immobilien, Landschaftselemente, Signale und Schaltung, Anlagenvorstellungen, Schnappschüsse Konstrukteure, EEP Treffen , Laberecke, Online - Handbuch EEP Vielen Dank für die Unterstützung das Forum übersichtlich zu halten.
Bilder/Fotos aus dem Internet sind nur als Link gestattet. Eigene Fotos, also Fotos aus dem realen Leben, sind erstens mit Eigenes Bild als Quellenangabe zu kennzeichnen und zweitens nur als Dateianhang im Beitrag zulässig. Bilder ohne Quellenangaben und Bilder dessen Quelle das Internet wie z. B. Google ist, werden gelöscht.
  • Hallo allemaal.

    Mij werd gevraagd of ik wist hoeveel leden wij uit Nederland hebben en aangezien ik de vraag niet echt kan beantwoorden, zullen de EEP-vrienden uit Nederland misschien zelf iets zeggen. De achtergrond van de vraag lijkt de belangstelling te zijn voor een EEP-bijeenkomst in Nederland en als wij dat kunnen steunen, zullen wij dat doen.

    Zo lieve vrienden uit Nederland. Steek je vingers op en laat het ons weten.

    Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

    Hallo zusammen.

    Es erreichte mich die Anfrage ob ich wüsste wie viele Mitglieder wir aus den Niederlanden haben und da ich die Frage nicht wirklich beantworten kann, melden sich die EEP Freunde aus den Niederlanden vielleicht selbst zu Wort. Hintergrund der Frage scheint wohl das Interesse an ein EEP Treffen in den Niederlanden zu sein und wenn wir das unterstützen können, dann tun wir das.

    Also liebe Freunde aus den Niederlanden. Finger hoch und gemeldet.

    Gruß icke

  • Hallo allemaal.

    Ik zal me als eerste melden. Ik ben namelijk degene die de vraag aan Icke gesteld heeft. Ik ben benieuwd met hoeveel we zijn!


    Hallo zusammen.

    Ich werde der erste sein, der darüber berichtet. Ich bin derjenige, der Icke die Frage gestellt hat. Ich bin gespannt, wie viele wir sind!

    Für nicht-HolländischeTexte verwende ich ein Online-Übersetzungstool. Entschuldigung, wenn die Sätze grammatikalisch falsch sind. For the non-Dutch Text I use an online translation tool (DeepL) Sorry for some grammer errors.

    Grüße aus Holland.

    Warner


    Laptop: Dell G15 - AMD Ryzen 7 5800H - RTX 3060 6GB - 64Gb - Windows 11 / EEP 15.1 Patch 2 - Plugin 1 / EEP 17.2 Expert [X64] Plugins: 1,2

  • Hallo,

    Ik ben vanaf EEP6 tot heden (EEP17 reeds besteld) bezig met deze fantastisch hobby. Bouw van banen met een Nederlands landschap is waar ik vanaf het begin mijn aandacht en veel tijd aan heb besteed.

    Dat betekend het zelf bouwen van de nodige modellen. Vandaar dat ik in de tijd van EEP6 met HomeNos 5 begonnen ben en de meeste tussenliggende versies t/m HN16 heb gebruikt..

    De modellen teken in met Sketchup en via Blender een export naar EEP voor inzet in een baan.

    Daarnaast heb ik in de loop der jaren een flink pakket aan modellen en banen van de diverse constructeurs aangeschaft.

    Groeten

    Cees


    Ich bin seit EEP6 bis heute (EEP17 ist bereits bestellt) in dieses fantastische Hobby involviert. Ich habe mich von Anfang an auf den Bau von Layouts mit einer niederländischen Landschaft konzentriert und viel Zeit darauf verwendet.

    Das bedeutet, dass ich die erforderlichen Modelle selbst bauen muss. Deshalb habe ich mit HomeNos 5 in der Zeit von EEP6 begonnen und die meisten Zwischenversionen bis zu HN16 verwendet.

    Ich zeichne die Modelle in Sketchup und exportiere sie über Blender nach EEP, um sie in einem Layout zu verwenden.

    Im Laufe der Jahre habe ich auch eine große Anzahl von Modellen und Anlagen von verschiedenen Herstellern erworben.

    Grüße

    Cees

    Übersetzt mit http://www.DeepL.com/Translator (kostenlose Version)

    EEP6, bis EEP17, HNOS 16

    Terra Desktop Gamer 32 Gb mem, 2 x Display 27”

    Nvidia Geforce RTX 3060. 12Gb Video memory , 1TB SSD 1TB HDD

    Windows 11

    Sketchup 2023 PRO, Blender 2.78c, Textures van http://www.textures.com

  • Hallo ik ben ook al een poosje bezig met deze leuke hobby, niet zo fanatiek want ik heb ook een gewone marklin baan die ook veel tijd in beslag neemt. ik vind het ook leuk om eigen modellen nou ja modellen....ik bedoel eigenlijk opschriften te maken als dat mogelijk is. verder probeer ik een leuk landschap naar Zwitsers voorbeeld te maken

    Groeten Teun

  • Hallo zusammen ich kann sagen, das es beim Duisburger Stammtisch 2 Freunde aus den Niederlanden und 1 aus Belgien gibt und der kommt aus der Nähe von Brüssel.

    Liebe Holländer falls es euch nicht zu weit ist, kommt zu uns und wir helfen beim Aufbau eines Stammtisches gerne mit.

    Siehe dazu EEP Treffen "Der Präsident des Stammtisch NRW in Duisburg ruft auf:"

    Ich vergas die Übersetzung:

    Hallo allemaal, Ik kan zeggen dat er 2 vrienden uit Nederland en 1 uit België aan de vaste tafel van Duisburg zitten en hij komt uit de buurt van Brussel. Beste Nederlanders, als het niet te ver voor je is, kom dan naar ons toe en we helpen je graag met het opzetten van een stamtafel. Zie EEP-bijeenkomst "De voorzitter van de Stammtisch NRW in Duisburg roept:"

    Fahrstrecke Maassluis - Duisburg 2:15 Stunden

    Fahrstrecke Nieuw Vennep - Duisburg 2:20 Stunden

    _________________
    Euer Hapego

    Auch Lokschuppenwirt genannt

    ORGA TEAM DUST
    Anlagenbauer und Verunstalter


    ERAZER bei 5,20 GHz, Arb.Speicher 16 GB, 32 Bit Betriebssystem, Windows 10
    EEP 6.0 seit Oktober 2010 zum Leitwesen meiner Frau, seit Juni 2020, EEP 10, EEP 12, EEP15

    Einmal editiert, zuletzt von HAPEGO (24. Oktober 2021 um 03:03)

  • Goeie morgen EEP vrienden

    Leuk om dat te lezen

    Zouden we dat niet samen kunnen doen met de Vlaamse EEP vrienden eens het is maar een voorstel

    Zelf gebruik ik al een tijdje EEP 16, EEP 17 heb ik ook al gekocht nog wachten tot 10.11 om daarmee te mogen uitleven

    Groetjes uit het mooie West Vlaanderen

    Stef

    EEP 16 (Plug-In 4 zu EEP 16.4)

    HP Pavilion

  • Hallo,

    Leuk initiatief om nederlandstalige gebruikers in kaart te brengen. Zoals Stef schrijft kunnen we misschien de Vlaamse gebruikers betrekken en misschien bij onze Nederlandse vrienden onderbrengen, we spreken immers dezelfde taal (tenminste als het algemeen Nederlands is :bd_1:).

    Nette Initiative um niederländischsprachige Benutzer zusammenzubringen. Wie Stef schreibt, können wir vielleicht die flämischen Benutzer einbeziehen und sie vielleicht bei unseren niederländischen Freunden unterbringen, schließlich sprechen wir die gleiche Sprache (zumindest wenn es allgemein Niederländisch ist :bd_1:).

    Spoiler anzeigen

    Desktop : W10 Pro 64Bit - i7-7700K 4.5Ghz - 32Gb RAM - MSI Geforce Ti Gaming X 1080 (11Gb) - 3 monitors 24"

    Laptop : W10 Home 64Bit - i7-4750HQ 3.2Ghz - 16Gb RAM - NVidia GTX960M

    Ich bin dabei seit EEP 6 und benutze jetzt EEP 17.

    Zwischendurch stelle ich Modelle zusammen...

    Free EEP-tools : Model Multiplier / Texture Multiplier / Window restore Tool / Inventory Exporter / Settings editor / Project manager

    37310-banner2018-jpg

  • Goedemorgen allemaal,

    Leuk dat jullie reageren op de rondvraag van Icke. :aq_1:

    Ik heb de vraag aan Icke gesteld met het idee om op een of andere met elkaar in contact te komen omdat een vraag in je eigen taal soms makkelijker te stellen is en soms het antwoord makkelijker te begrijpen is.

    Het refereren aan een EEP Treffen is de aanvulling van Icke. Ik zat eerder te denken aan een nederlandstalige variant van de English Speakerscorder in het forum. Maar bij voldoende reacties kan een EEP Treffen inderdaad tot een mogelijkheid behoren.

    Aan onze Vlaamse vrienden heb ik inderdaad niet gedacht. Stom van me, vooral omdat ik zelf voor een Belgisch bedrijf werk. :ao_1:

    Hopelijk gaan er nog meer Belgische en Nederlandse forumleden reageren.


    Guten Morgen zusammen,

    Nett von Ihnen, dass Sie auf Ickes Frage antworten.:aq_1:

    Ich habe die Frage an Icke mit der Idee gestellt, irgendwie miteinander in Verbindung zu treten, denn manchmal ist eine Frage in der eigenen Sprache leichter zu stellen und manchmal ist die Antwort leichter zu verstehen.

    Der Hinweis auf ein EEP-Treffen ist Ickes Zusatz. Ich dachte eher an eine niederländische Version des englischen Speakerscorder im Forum. Aber wenn es genügend Antworten gibt, ist ein EEP-Treffen durchaus möglich.

    Ich habe in der Tat nicht an unsere flämischen Freunde gedacht. Dumm von mir, zumal ich selbst für ein belgisches Unternehmen arbeite. :ao_1:

    Hoffentlich antworten mehr belgische und niederländische Forumsmitglieder.

    Für nicht-HolländischeTexte verwende ich ein Online-Übersetzungstool. Entschuldigung, wenn die Sätze grammatikalisch falsch sind. For the non-Dutch Text I use an online translation tool (DeepL) Sorry for some grammer errors.

    Grüße aus Holland.

    Warner


    Laptop: Dell G15 - AMD Ryzen 7 5800H - RTX 3060 6GB - 64Gb - Windows 11 / EEP 15.1 Patch 2 - Plugin 1 / EEP 17.2 Expert [X64] Plugins: 1,2

  • Hallo iedereen,

    Ik zit hier in de meest westelijke hoek van Duitsland, de Selfkant. Met een goede wind, kan ik de Nederlandse grens op een steenworp afstand bereiken.

    Ik heb één suggestie betreffende het idee van een vergadering...

    Zou het niet zinvol zijn als belangstellenden op zijn minst de regio of eventueel de gemeente aangaven? Want zelfs in Nederland zijn er plaatsen die verder uit elkaar liggen dan de hierboven genoemde steenworp.

    Dat kan zeker helpen bij het plannen van een vergadering.

    Ik heb zelf een EEP-vriend in de buurt die ik van tijd tot tijd bezocht (vóór Covid) en we konden samen problemen oplossen op een PC.


    Hallo zusammen,

    ich sitze hier in der westlichsten Ecke von Deutschland, dem Selfkant. Bei gutem Wind kann ich die niederländische Grenze mit einem Steinwurf erreichen.

    Einen Vorschlag hätte ich zu der Idee eines Treffens...

    Wäre es nicht sinnvoll, wenn Interessenten zumindest die Region oder evtl. die Gemeinde mit angeben. Denn auch in den Niederlanden gibt es Orte, die weiter voneinander entfernt liegen als den o.g. Steinwurf.

    Das könnte bei der Planung eines Treffens sicher helfen.

    Ich selbst habe hier in der Nähe einen EEP-Freund, den ich ab und zu (vor Covid) besucht habe und wir konnten an einem PC gemeinsam Probleme lösen.

    Gruß
    Dieter

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Sie haben Lua? :ad_1: Ist das ansteckend?

    Bleibt alle schön EEP-besessen :ae_1:

    Hardeware und Software

    __________________________________________
    EEP alle Versionen ab EEP6 mit allen Plugins,
    Homenos5, Homenos8,...,HomeNos17 DEV...
    Intel I7 4790k 4x 4Ghz, 32 GB RAM, NVidia GTX 1080 ti 11GB, Direct x V11, Windows 10 pro 64 Bit,
    Laptop Medion Erazer, 16GB RAM, 500GB SSD, 2 TB HDD, GT 850 von Nvidia, Windows 10 Home 64bit

    Einmal editiert, zuletzt von DH1 (24. Oktober 2021 um 13:00)

  • Al jaren gebruik ik EEP en ook ik zou het leuk vinden om eens een keer in het Nederlands met gelijkgestemde hobbyisten te kunnen samenkomen.

    EEEC, EEP 2.43, EEP 3.2, EEP 4.2, EEP 5.2 +++, EEP 6 Gold +++*, EEP9 Expert 64 bit (patch 1) , EEP X Expert, EEP XI Limitierte ausgabe, EEP XII Expert, EEP XIII Expert, EEP XV Expert*, EEP XVI Expert*

    *Im Einsatz

    MS Windows 10, Intel i7 8700 16GB @ 4.6 GHz NVidia GForce GTX1080

  • Hallo,

    Voorheen fervent N modelbouwer. Sinds lange tijd EEP gebruiker, vanaf EEP4. Actief EEP gebruiker vanaf mijn pensionering. Op het moment EEP15.

    Ik ben een Nederlander die na heel veel omzwervingen in Europa en Afrika, terecht is gekomen aan de Belgische kust.

    Een aantal van mijn projecten vind je hier in het FORUM.

    Lijkt me leuk om wat mensen te ontmoeten en in het Nederlands kennis op te doen van elkaar omtrent het gebruik van EEP.

    Grusse von einem Niederlander in Belgien

    Ad

    Windows11 64bit operating system

    EEP15, patch2, EEP17.3

    Model Files Converter 1.3.7, Modell-Katalog, Modell-Explorer, Anlagenverbinder, HomeNOS-15

    MSI Gaming GF65 10SDR 10750, Intel 6 Core i7-10750H CPU @ 2.60GHz, Memory 32Gb DDR4 RAM

    500 Gb Samsung SSD, 1000 Gb HDD ACER,

    NVIDIA GEFORCE GTX1660 Ti, Memory 6Gb (fix) + 8Gb (overlay),

  • Ik gebruik EEP ook al geruime tijd. Begonnen met Trainz, maar al snel overgestapt naar EEP vanaf versie 13

    Nu gebruik ik EEP16 en HN16 en ik heb 17 in de voorverkoop aangeschaft.

    Naast EEP gebruik ik ook 3D trainstudio en TrainSim. Ook Trainz2019 is nog op mijn PC aanwezig

    Het zou inderdaad leuk zijn elkaar eens te ontmoeten, maar ook een eigen hoekje op het forum zou ik toejuichen. Soms is het toch makkelijker om even in het Nederlands een vraag te stellen. DeepL doet het prima maar is ook niet alles :ag_1:

    Groeten uit Zoetermeer

    Ruud

    -----------------------------------

    Ich benutze EEP auch schon seit einiger Zeit. Ich habe mit Trainz angefangen, bin aber bald auf EEP umgestiegen, und zwar ab Version 13.

    Jetzt verwende ich EEP16 und HN16 und ich habe 17 im Vorverkauf gekauft. Neben EEP verwende ich auch 3D Trainstudio und TrainSim. Auch Trainz2019 ist noch auf meinem PC.

    Es wäre in der Tat schön, sich gegenseitig zu treffen, aber ich würde auch eine eigene Ecke im Forum begrüßen. Manchmal ist es einfacher, eine Frage auf Niederländisch zu stellen. DeepL funktioniert gut, ist aber nicht alles :ag_1:


    Grüße aus Zoetermeer

    Ruud

    Alle meine Texte sind mit DeepL ins Deutsche übersetzt worden. Bitte entschuldigen Sie daher etwas krumme Sätze.

    Ich benutze EEP seit 2004 und verwende jetzt EEP17.

  • Hallo Allemaal,

    Ik ben sinds enige jaren actief. Ik ben begonnen met EEP9. Inmiddels ook relatief veel gedaan met Homenos. Heb veel tijd besteed aan Nederlandse modellen van de NS. Met name treinen uit rond 1967. Reden was dat ik het emplacement van Arnhem uit die tijd wilde nabouwen, waar ik mijn jeugd heb doorgebracht. Inmiddels is dat grotendeels gereed.

    Ich bin schon seit mehreren Jahren aktiv. Ich habe mit EEP9 begonnen. In der Zwischenzeit habe ich auch relativ viel mit Homenos gemacht. Ich habe viel Zeit mit niederländischen NS-Modellen verbracht. Insbesondere Züge aus der Zeit um 1967. Der Grund dafür war, dass ich den Arnheim Hbf von damals, wo ich meine Jugend verbracht habe, nachbauen wollte. Dies ist nun weitgehend abgeschlossen.

    Übersetzt mit http://www.DeepL.com/Translator (kostenlose Version)

  • Liebe Nachbarn,

    Ich lade euch ganz herzlich zu uns nach Duisburg ein, um die ersten Kontakte zu knüpfen.
    Dieser ist am 13.November 2021 in 47259 Duisburg, Goslarer Str.82, Gemeindehaus.
    Sollten mehrere diese Strecke auf sich nehmen, gäbe es Möglichkeiten sich über einen Niederländischen Stammtisch auszutauschen, den vor dem ersten Austausch steht immer der erste Schritt den einer machen muss.
    Anmeldungen über den Forumeintrag, Der Präsident lädt ein,... oder so ähnlich, lach


    Beste buren,

    Ik nodig u van harte uit om samen met ons in Duisburg de eerste contacten te leggen.

    Dit zal zijn op 13 november 2021 in 47259 Duisburg, Goslarer Str.82 Gemeindehaus.

    Als meer dan één persoon deze weg zou inslaan, zou er de mogelijkheid zijn om ideeën uit te wisselen via een Nederlandse stamtafel, want voor de eerste uitwisseling is er altijd de eerste stap die iemand moet zetten.

    Meld je aan via het forum item, De President nodigt uit.... of zoiets, lachen

    Vertaald met http://www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

    _________________
    Euer Hapego

    Auch Lokschuppenwirt genannt

    ORGA TEAM DUST
    Anlagenbauer und Verunstalter


    ERAZER bei 5,20 GHz, Arb.Speicher 16 GB, 32 Bit Betriebssystem, Windows 10
    EEP 6.0 seit Oktober 2010 zum Leitwesen meiner Frau, seit Juni 2020, EEP 10, EEP 12, EEP15

  • Lieber HAPEGO,

    Herzlichen Dank für die Einladung zum EEP-Treffen in Duisburg. Natürlich würde ich gerne an einem solchen Treffen teilnehmen, aber aufgrund der unsicheren Corona-Zeit, in der wir uns jetzt befinden, muss ich es ausfallen lassen.

    Ich wünsche Ihnen einen schönen gemeinsamen Tag und hoffe, dass ich irgendwo ein paar Bilder sehe, damit wir einen Eindruck von einem solchen Treffen bekommen.

    Für nicht-HolländischeTexte verwende ich ein Online-Übersetzungstool. Entschuldigung, wenn die Sätze grammatikalisch falsch sind. For the non-Dutch Text I use an online translation tool (DeepL) Sorry for some grammer errors.

    Grüße aus Holland.

    Warner


    Laptop: Dell G15 - AMD Ryzen 7 5800H - RTX 3060 6GB - 64Gb - Windows 11 / EEP 15.1 Patch 2 - Plugin 1 / EEP 17.2 Expert [X64] Plugins: 1,2

  • Warner ich gebe dir recht,

    Wenn nicht jetzt dann zu einem späteren Zeitpunkt, gibt ja ab Januar wieder 6 neue Termine, da wird sich sicherlich was finden.


    Warner, ik ben het met je eens,

    Zo niet nu, dan op een later tijdstip, er zijn 6 nieuwe data die beginnen in januari, dus ik weet zeker dat er iets zal worden gevonden.

    _________________
    Euer Hapego

    Auch Lokschuppenwirt genannt

    ORGA TEAM DUST
    Anlagenbauer und Verunstalter


    ERAZER bei 5,20 GHz, Arb.Speicher 16 GB, 32 Bit Betriebssystem, Windows 10
    EEP 6.0 seit Oktober 2010 zum Leitwesen meiner Frau, seit Juni 2020, EEP 10, EEP 12, EEP15

  • Hallo allemaal, lange tijd geen nederlands meer geschreven maar ik doe my best. Leef all 24 jaar in America and daarvoor 20 jaar in Zwitserland, geen levende family meer in Hollland so selfs met onze kinderen die hier leven schrijven we in Engels. Desallniettemin, ben een EEP liefhebber since EEP12 and heb voor kort 17 gekocht. Leuk idee om Hollanders te laten reageren.

    Wens all onsere landgenoten en all EEP vrienden het allerbest and blijf gezond in deze krankzinnige wereld.

    Hallo zusammen, lange Zeit kein Holländisch mehr geschrieben, aber ich tue mein Bestes. Lebe seit 24 Jahre in Amerika und vorher 20 Jahre in der Schweiz, keine lebende Familie mehr in Holland, also selbst mit unsere Kinder, die hier leben, schreiben wir auf Englisch. Wie auch immer, ich bin ein EEP-Enthusiast seit EEP12 und habe kürzlich 17 gekauft. Schöne Idee, die Niederländer reagieren zu lassen. Ich wünsche allen unseren Landsleuten und alle EEP Freunde alles Gute und bleibe gesund in dieser verrückten Welt.

    Windows 10, I-7-8700K, GTX1070, 32Gb DDR 4, 1x HDD, 2x SSD, 1x 144Hz Display, 1x 60Hz Display.

    Eep12-17Expert(x64)

    Windows 10,CPU:I-7-8700K,GPU:GTX1070, Memory:RipJawsVSeries 64Gb DDR 4 3600,

    1x HDD, 2x SSD, 1x 144Hz Display, 1x 60Hz Display. Eep12-17Expert(x64)

  • Hallo allemaal. Erg leuk om de Nederlandstalige hier te kunnen ontmoeten.... super initiatief. Het zal erg fijn zijn om vragen en ideeen met elkaar te delen, geweldig. Middels mijn broer, die als sinds '74 in Duitsland woont, ben ik toen met EEP 11 begonnen. Wat best moeilijk was, vooral het spoorweg jargon ben je niet machtig....zeker omdat Duits bij mij niet verder ging dan "schoolniveau". Maar tegenwoordig gaat dat best goed. Al heel lang ben ik aan het bouwen aan Rotterdam...met al zijn trams en stations van toen. Hoop nog eens op die hele mooie bruggen en wat Nederlands Rol materiaal. Heb uiteraard eep17 als pre-order geplaats en hoop dat hij voor 11 november in de bus valt.

    kunnen we elkaar vaak spreken.. Hou je taai en blijf gezond.

    Groeten leo

    Windows 10 /

    Processor - Intel(R) Core(TM) i7-7800X CPU @ 3,50GHz 3,50GHz

    64-bits besturing, x64-processor

    Ram nodig - 24,0 GB

    EEP 11 t/m 16 Nu: EEP 16.4 plug-in 1,2,4/EEP17.1

  • Hallo allemaal,

    Leuk dat jullie reageren op de oproep van Icke. Tot nu toe hebben zich 11 Nederlandse en Vlaamse leden gemeld. Ik vermoed alleen dat er wel meer Nederlandse en Vlaamse leden zijn, die nog niet gereageerd hebben. Enkelen heb ik rechtstreeks benaderd omdat zij actief deelnemen aan het forum. Ik probeer ook deze thread wat vaker aan te vullen zodat hij weer boven aan het rijtje komt te staan.

    Ik laat de rondvraag nog wel even staan in de hoop dat het aantal geïnteresseerden voor een Nederlandstalige hoek op het forum nog toeneemt. Misschien dat we t.z.t. ook een EEP-Treffen NL kunnen organiseren. Maar dat zal zeker niet op kort termijn zijn.

    Hallo zusammen,

    Schön, dass Sie dem Aufruf von Icke gefolgt sind. Bislang haben sich 11 niederländische und flämische Mitglieder gemeldet. Ich vermute nur, dass es noch mehr niederländische und flämische Mitglieder gibt, die noch nicht geantwortet haben. Einige habe ich direkt angesprochen, weil sie aktive Teilnehmer des Forums sind. Ich werde auch versuchen, diesen Thread öfter zu ergänzen, damit er wieder ganz oben auf der Liste steht.

    Ich werde die Frage für eine Weile ruhen lassen, in der Hoffnung, dass die Zahl derer, die an einer niederländischen Sprachecke im Forum interessiert sind, zunimmt. Vielleicht können wir zu gegebener Zeit ein EEP-Treffen NL organisieren. Aber das wird sicherlich nicht kurzfristig sein.

    Für nicht-HolländischeTexte verwende ich ein Online-Übersetzungstool. Entschuldigung, wenn die Sätze grammatikalisch falsch sind. For the non-Dutch Text I use an online translation tool (DeepL) Sorry for some grammer errors.

    Grüße aus Holland.

    Warner


    Laptop: Dell G15 - AMD Ryzen 7 5800H - RTX 3060 6GB - 64Gb - Windows 11 / EEP 15.1 Patch 2 - Plugin 1 / EEP 17.2 Expert [X64] Plugins: 1,2

  • Hallo allemaal,

    Ik ben actief benaderd door Warner, waarvoor hartelijk dank! Het lijkt me leuk om een Nederlandse hoek te hebben en een keer naar een Treffen te gaan. Er is eerder geprobeerd een Nederlandse groep op te zetten maar dat is helaas een stille dood gestorven. Ik woon in Almere en ben vanaf het begin bij EEP. Ik heb zelfs nog EEEP gehad. Ik heb een (te) grote baan gebouwd (Wunschstad, er zijn wat foto's in de galerij) die ik nu wil gaan splitsen want hij loopt regelmatig vast. Ook een upgrade van de computer is een plan. Natuurlijk heb ik EEP 17 al voorbesteld. Ik vind vooral het zelf kunnen aanpassen van borden, voertuigen etc erg fijn zodat je er een persoonlijk tintje aan kunt geven. Dat doe ik dan ook erg veel. Zelf dingen maken heb ik nog niet geprobeerd al heb ik wel het programma daarvoor. Als Corona ons wat meer met rust laat kom ik graag naar Duisburg. Fijn weekend allemaal!

    Ich bin Activ gefragd durch Warner, wofür mein herzlichen Dank! Es würde mich freuen einen Niederländischen Forumsteil zu haben und einmal ein Treffen zu besuchen. Es wurde schon mal probiert eine HHolländische Gruppe zu bilden aber der ist leider ein leiser Tot gestorben. Ich wohne in Almere unb bin von anfang an dabei. Ich habe auch noch EEEP gehabt. Ich habe eine (zu) große Anlage gebaut (Wunschstad, es gibt einige Bilder in die Galerie) die ich jetzt aufteilen möchte den er hat regelmäßig problemen. Auch das Upgraden meines Computers ist ein plan. Natürlich habe ich EEP 17 schon vorbesteld! Ich mag vor allem die selber gestaltung von Schilder, Fahrzeuge usw. sodas man alles etwas persönlicher machen kann. Das mach ich dan auch sehr viel. Selber Sachen basteln für EEP habe ich noch nicht probiert obwohl ich den Programm dazu habe. Wenn Corona Ruhe gibt möchte ich gern mal nach Duisburg zum Treffen fahren. Ich wünsche euch allen ein schönes Wochenend! Herzlichen Gruß aus Holland!

    Ich übersetze selber. Entschuldigung wenn die Grammatica nicht richtig ist.