EEP vrienden uit Nederland / EEP Freunde aus den Niederlanden

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
In the case of pictures that are attached to the article, the source must also be stated. This also applies to your own pictures, which were taken by you. Pictures without source information will be deleted!
  • Auch diesmal ergeht wieder eine herzliche Einladung an unsere BE-NE-LUX Nachbarn zum Treffen am 29.Januar 2022 in Duisburg. Anmeldung hier:

Wederom wordt een warme uitnodiging gestuurd naar onze BE-NE-LUX buren voor de bijeenkomst op 29 januari 2022 in Duisburg. Registratie hier:

Stammtisch Duisburg NRW zum 2ten - Herzlich Willkommen im "Mein EEP Forum"

Auch Lokschuppenwirt genannt

ORGA TEAM DUST
    Anlagenbauer und Verunstalter

ERAZER bei 5,20 GHz, Arb.Speicher 16 GB, 32 Bit Betriebssystem, Windows 10
    EEP 6.0 seit Oktober 2010 zum Leitwesen meiner Frau, seit Juni 2020, EEP 10, EEP 12, EEP15

• Goedemiddag,

dankzij Warner ben ik al een stuk verder gekomen met EEP, (mijn dank), en ik ben ook heel blij dat er eindelijk een Nederlandse Hoek is nu ik zie hoeveel NL er EEP hebben en er mee bezig zijn.

Ruud

Windows 11, EEP 16 und EEP 15. HP Pavilion Desktop TP01 1570nd 8 GB RAM - 256 GB PCIe® NVMe™ SSD + 1 TB HDD, Intel® Core™ i5-10400F (6 Kerne), NVIDIA® GeForce® GTX 1660 Super™ (6 GB GDDR6 reserviert)