EEP 17 alte Modelle

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
In the case of pictures that are attached to the article, the source must also be stated. This also applies to your own pictures, which were taken by you. Pictures without source information will be deleted!
  • Hallo EEP 17 Freunde,

ich habe EEP 17 auf meinem Leptop. Leider wurden zum Beispiel alte Modelle"Loks" die ich in EEP 16 auf eine Anlage setzen kann , nicht in das neue EEP "in das Inhaltsverzeichnit" übertragen. In EEP16 gab es einen Schalter um veraltete Modelle sichtbar zu machen. Wo ist dieser im neuen EEP.

EEP 7 bis EEP 17

Rechner I7 3,4GHz

18 GB Ram

GeForce GTX 660

Windows 10 Pro 64 Bit

Notb. I7 Acer E17

GeForce 940 M

1TB Festplatte

8GB Ram

Windows 10 Pro 64 Bit

neu 29.11.21

Acer Nitro5

AN517-41-R7JY

GeForceRTX3080

• Hallo Johannes,

Wo ist dieser im neuen EEP.

diese Info steht im Handbuch und bereits schon in mindestens einem Thema in diesem Forum. Bitte schaue dort nach. Vielen Dank für deinen Beitrag das Forum übersichtlich zu halten.

Bitte beachte dass wir alle Themen zum Release von EEP17 zur Übersicht hier zusammengefasst haben: Informationen- und Hinweise zu Neuerscheinungen

Gruß Michael

35098-katalog-banner-jpg

Hardwarekonfiguration:
    Laptop: Lenovo IdeaPad L340 4*2,4 GHz, 16GB RAM, Win10 64 bit, EEP 6.1/EEP 17.0 Expert DEV