nohabs und 6 weitere dürfen heute feiern !!!!!

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
In the case of pictures that are attached to the article, the source must also be stated. This also applies to your own pictures, which were taken by you. Pictures without source information will be deleted!
  • Vielen Dank für die guten Wünsche.

Gruß Detlef

Gruß

Detlef

EEP6.1, EEP17.0 Patch2

Nos5, HN16, Modellkatalog, Tauschmanager, Hugo, ModellExplorer, ZugExplorer, Bilderscanner

, Modellkonverter

Alles was lediglich wahrscheinlich ist, ist wahrscheinlich falsch.

Rene Descartes

• Ich danke allen Gratulanten und wünsche allen eine angenehme Weiterfahrt.

Viele Grüße AbfahrtSignal

Win10 Home (x64), Intel Core i7-8700 @ 3.2GHz, 16.0 GB RAM, Razer Abyssus Essential, NVIDIA GeForce RTX 2070

Auflösung 2560 x 1440

dabei seit 2010 mit EEP 7, momentan aktiv:

EEP 15.1, Patch 2

EEP 17.0, Patch 3

Modell-Explorer

• Hallo Nohab un alle anderen Geburtstagskinder

euch allen alles Gute zum Geburtstag, viel Glück und vor allem Gesundheit im neuen Lebensjahr.🥂🥂🥂🥂

Liebe Grüße aus Nürnberg!:av_1:

Ich hatte noch nie was mit Drogen zu tun, doch dann bekam ich EEP in die Hände und Trend wurde zu meinem Dealer.....:ae_1: