vraagje

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
In the case of pictures that are attached to the article, the source must also be stated. This also applies to your own pictures, which were taken by you. Pictures without source information will be deleted!
  • Goedemiddag Heren,

Het zit al een hele tijd in mijn hoofd, maar ik zit met het volgende:
    Toen ik nog EE6 had had een grote collectie wagen van CZ, Russische spoorwegen Italiaanse, en ook de Poolse.

Na de veranderingen en overgang naar 7 is dit alles verdwenen. Is er misschien nog iets aan te doen

dat men dit ook kan gebruiken voor 16/17 of is alles weg en kun dat nooit meer krijgen.

Ruud

Windows 11, EEP 16 und EEP 15. HP Pavilion Desktop TP01 1570nd 8 GB RAM - 256 GB PCIe® NVMe™ SSD + 1 TB HDD, Intel® Core™ i5-10400F (6 Kerne), NVIDIA® GeForce® GTX 1660 Super™ (6 GB GDDR6 reserviert)

• Wanneer je EEP6 + EEP7 hebt én de converter om van EEP6 naar EEP7 te converteren dan zou dat nog kunnen, onder voorwaarde dat deze konstrukteur de toelating had gegeven.

Je moet dus aan die "voorwaarden" voldoen. De converters zijn echter al een tijd niet meer te verkrijgen.

Desktop : Windows 10 Pro 64Bit - i7-4790 4.0Ghz - 32Gb RAM - Asus Geforce GTX-06G 1060 (6Gb) - Dual screen Asus VS247 24"
    Laptop : Windows 10 Home 64Bit - i7-4750HQ 3.2Ghz - 16Gb RAM - NVidia GTX960M

Ich bin dabei seit EEP 6 und benutze jetzt EEP 17

Free EEP-tools : Model Multiplier / Texture Multiplier / EEP window restore Tool / EEP Inventory Exporter / EEP-17+ Settings editor

37310-banner2018-jpg

• Helaas dat heb ik dus niet meer, dacht dat ooit ergens nog zou komen

want ik vond het altijd wel aardig allerlei soort wagen te hebben dan in hoofdzaak DBAG en DR

maar bedankt voor het antwoord

Windows 11, EEP 16 und EEP 15. HP Pavilion Desktop TP01 1570nd 8 GB RAM - 256 GB PCIe® NVMe™ SSD + 1 TB HDD, Intel® Core™ i5-10400F (6 Kerne), NVIDIA® GeForce® GTX 1660 Super™ (6 GB GDDR6 reserviert)