Texturexperimente

!!! Please ensure, that your contribution or question is placed into the relevant section !!!
Questions about rolling stock, for example, do not belong in "Questions about the Forum". Following is perhaps the right area where your question will be better looked after:
General questions to EEP , Splines, rolling stock, Structures in EEP, landscape elements, Signalling system and controlling, designers, Europe-wide EEP meetings , Gossip
Your cooperation to keep the forum clear is appreciated.
In the case of pictures that are attached to the article, the source must also be stated. This also applies to your own pictures, which were taken by you. Pictures without source information will be deleted!
  • Mover (HG3) :


    Na ja, Holger - die Mauerkanten z.B. sind alles andere als perfekt und würden es durch keinen Modelltest schaffen. Oder ich würde mir zumindest wünschen, dass sie das nicht tun.:bd_1:

    Gruß Uwe


    Desktop: Intel i7-8700K 6x3,7Ghz, 32GB RAM DDR4, Gigabyte GeForce GTX 1080 8GB VRAM, HDD 2TB, 1xSSD Samsung 1TB PCIe M.2, 1x SSD 120GB SATA, Windows10 Home, EEP15/16/17, HomeNOS15/16/17


    Meine Webseite

    Mein Youtube-Kanal mit freundlichen EEP-Videoimpressionen

    _____________________________________________________________________________

    Lasst Euch in keine Schublade stecken! Falls es doch jemand versucht: Klemmt ihm die Finger ein!

  • Mover (HG3) :


    Na ja, Holger - die Mauerkanten z.B. sind alles andere als perfekt und würden es durch keinen Modelltest schaffen. Oder ich würde mir zumindest wünschen, dass sie das nicht tun.:bd_1:

    Da muss ich dir recht geben. Als gelerntem Maurer ist eine senkrechte Fuge direkt an der Kante ein Graus. Aber darum geht es ja hier nicht, sondern um die Textur an sich. :an_1:

    Gruß Holger (HG3)


    Desktop: EEP 6 - 16 (installiert 14 bis 16), HN14 und 16, Intel i7 3770 3,5 GHz, 24 GB RAM, NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB Grafikspeicher, Windows 10